Postanowiliśmy rozpocząć dla Ciebie serię pt. ” Najczęstsze błędy w treściach reklamowych i na blogach” (posty, artykuły, opisy produktów i usług). Odkryjesz wskazówki podnoszące skuteczność Twoich treści i wyeliminujesz mankamenty w Twoich tekstach.
W prosty i szybki sposób sprawisz, że Twój tekst będzie bardziej czytelny i estetyczny, a przede wszystkim trafi do Twoich potencjalnych klientów.
W tym krótkim artykule pokażemy Tobie popularny błąd w treściach reklamowych jakim jest JĘZYK.
To jeden właśnie z tych błędów, które możemy często zobaczyć w różnych artykułach, blogach lub forach internetowych.
Po pierwsze – zastanów się do kogo kierujesz przekaz
Kierowanie przekazu w sposób odpowiedni jest bardzo ważne. Inaczej będziesz rozmawiać lub przekazywać treści koledze, a inaczej będziesz porozumiewać się z nauczycielem.
Pamiętaj, aby komunikat był zrozumiały dla drugiej osoby. Staraj się do niego mówić w sposób przejrzysty, dzięki temu osiągniecie wspólny cel.
Używaj słów, którymi posługuje się Twój potencjalny klient.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że inni klienci mają podobne zainteresowania lub pracują w zbliżonych do siebie branżach.
Używając ich słów wzmacniasz przekaz i zyskujesz pewność, że słowa są zrozumiałe np. slang młodzieżowy, gwara, fachowa terminologia.
Podsumowanie – Najczęstszych błędów w treściach reklamowych
- Komunikat musi być zrozumiały dla drugiej osoby
- Używaj słów, którymi posługuje się Twój klient
- Nie używaj słów wyszukanych (nie pokazuj swojej wyższości nad klientem)
- Bądź uprzejmy i miły
- Odpowiadaj na pytania prosto i zrozumiale
Jeśli wyeliminujesz te błędy w Twoich treściach reklamowych szybko powinieneś zauważyć wzrost skuteczności w pisanych treściach.
Zapraszamy na nasz profil na Facebook, znajdziesz tam skrócone wersje publikowanych postów.
Skorzystaj z możliwość zadawania nam pytań, w komentarzach, z chęcią na wszystkie odpowiemy!
Zachęcamy Ciebie również, abyś przeczytał kolejny artykuł z naszej serii
dzięki któremu w dużym stopniu poprawisz swoje treści reklamowe oraz komunikację z klientami!